كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان

ساخت وبلاگ

دستورالعمل نحوه نگارش پايان نامه دوره کارشناسي ارشد و دکتراي تخصصی

نام او متعال

 تحقيق‌ ، دانشي‌ است‌ كه‌ مستلزم‌ شناخت‌ اصول، قواعد و روشهاست؛ ‌پژوهشگر با فراگرفتن‌ و قبول‌ كردن‌ آن‌ اصول‌،‌ علاوه‌ بر اعتبار بخشيدن‌ به‌ دستاوردهاي‌ تحقيقاتي‌ خويش ‌و دستيابي‌ به‌ نتايج‌ جديد و مفيد در ساية‌ جستجو و كاوش‌ مستمر و بي‌وقفه‌، چه‌ بسا به‌ ترميم‌ خطاهاي ‌پيشين‌ خود يا ديگران‌ نيز توفيق‌ يابد. در نظـامهاي‌ آمـوزشـي‌ و پژوهشي‌ دانشجويان‌ و فارغ ‌التحصيلان‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد و دكتري به‌ عنوان‌ پژوهشگر شناخته‌ می شوند. اين‌ دوره‌ ها در نظام‌ واحدي‌ آموزش‌ عالي‌ در ايران‌ پس‌ ازگذراندن‌ تعدادي‌ واحد درسي‌ با تدوين‌ رساله‌ يا پايان‌نامة‌ تحصيلي‌ تمام‌ مي شود و احتمالاً همين ‌پايان‌نامة‌ تحصيلي‌ است‌ كه‌ ملاكي‌ براي‌ قرار دادن‌ فارغ‌ التحصيلان‌ در زمرة‌ محققان‌ كشور محسوب می شود. بنابراين، هدف‌ اساسي‌ تهيه اين دستورالعمل، دستيابي‌ به‌ الگويي‌ جامع‌ و استاندارد نمودن‌ چارچوب‌ تدوين‌ پايان‌نامه‌هاي کارشناسي ارشد و دکتري  است‌ .

معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان، آئین نامه نحوه نگارش پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را به شرح زیر تقدیم می دارد. رعایت این آیین نامه الزامی بوده و صدور مجوز دفاع منوط به رعایت کامل آن خواهد بود .

 

نوع کاغذ ونحوه چاپ:

اندازه کلیه صفحات پایان نامه باید در مقطع کاغذ A4 (cm 21 × 5/29 ) بــوده و مطـالب آن با نـرم افـزار 2007 Word به صورت تک رویه تایپ و چاپ گردند.

 

مشخصات روی و پشت جلد پایان نامه ها :

 

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...ادامه مطلب
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 276 تاريخ : شنبه 26 مهر 1393 ساعت: 20:51

نمونه ي تهيه ي انواع سوال استاندارد

تهيه كننده : ميرزائي    رشته مديريت آموزشي

__________________________________________________________________________

تهيه نمونه سوال طبق قواعد درس سنجش و اندازه گيري  از درس مطالعات اجتماعي ششم ابتدايي

A- آزمون هاي تشريحي (  تعداد  سوال 10 مورد  )

الف)آزمون هاي تشريحي گسترده پاسخ (تعداد سوال 2 مورد)

1- از نظر پیامبراکرم (ص) بدترین افراد چه کسانی هستند؟شرح دهيد.

2- چگونگی تشکیل نفت خام را توضیح دهید؟

     ب)آزمون هاي تشريحي محدود پاسخ(تعداد سوال 8 مورد)

1-   چرا با ایجاد گلخانه می توانیم هرمحصولی رادرهرمنطقه کشت کنیم؟جواب خود را در يك پارگرراف بنويسيد.

2-    چگونگي تولید برق آبی را در يك بند توضيح دهيد؟

3- چهارموردازمراکز علمی جهان اسلام رانام ببرید؟

4- پیامبر(ص) درباره ی اهمیت دوستی چه می فرمایند؟پاسخ خود را در نصف صفحه بنويسيد.

5- چگونه می فهمیم که تصمیمی که گرفته ایم خوب بوده است یا نه؟پاسخ خود را در چهار خط توضيح دهيد.

6- در موقع تصمیم گیری به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟  4 مورد از ان رابنوسيد.

7-اگر شما در زمان جنگ تحمیلی به دنیا آمده بودید و با حمله ی دشمن به خاک ایران روبه رو می شدید، چه کارهایی می کردید؟پاسخ خود را در يك پاراگراف بنويسيد

8- چه عواملی موجب گسترش علوم و فنون در دوره ی اسلامی شد؟نوشتن چهار مورد كافي است.

B-آزمون هاي كوته پاسخ (تعداد سوال 10 مورد)

الف)آزمونهاي كوته پاسخ پرسشي 4 مورد

1- يك كيلوگرم اورانيوم معادل سوختن چند بشكه نفت انرژي توليد مي كند؟   جواب (12000 بشكه)

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...ادامه مطلب
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 26 مهر 1393 ساعت: 20:45

علل ضعف دانش آموزان در درس املا :

-        مفهوم کلمه را نمی فهند یا قبلاً نفهمیده است.

-        کلمات از جانب معلم درست تلفظ نمی شود .

-        دانش آموزان هنگام نوشتن املا کلمات را تکرار و هجی می کنند .

-        وجود نقص شنوایی در برخی از دانش آموزان در هنگام نوشتن املا و بی خبری معلم از وجود این نقص باعث می شود بعضی از کلمات را جا می اندازد یا از کلاس عقب می افتند(حافظه شنوا یی ، حساسیت شنوایی(

-        به علت کمبود فضای آموزشی و کمبود میز و نیمکت دانش آموزان در اثر خستگی و درست نشنیدن، کلمات را غلط می نویسید.

-        متناسب نبودن متن املا از نظرکمیت و مقدار با پایه تحصیلی آنان باعث می شود دانش آموزان بعد از نوشتن مقداری از آن خسته شوند و غلط نویسی آغاز می گردد.

-        در بعضی اوقات دانش آموزان به علت مشکلات روانی هنگام نوشتن املا در افکار خود غوطه ور می شوند و از نوشتن باز می مانند.

-        وجود حروف هم صدا در ادبیات فارسی مانند )ص-ث-س(

-        تند گفته شدن املا از سوی معلم باعث خستگی وکم شدن دقت در دانش آموزان می گردد.

-        ضعف درمهارت های حرکتی ( نارسا نویسی – بیقراری و تند خویی – خطا در ادراک بصری حروف (حافظه دیداری )- فقر آموزش و عدم تسلط معلم به شیوه های آموزشی مطلوب در هنگام تعلیم نوشتن نشناختن حروف و قوائد نوشتن توسط دانش آموزان.

-        نداشتن تمرین لازم و کافی برای نوشتن املا، خود می تواند موجب ضعف و نارسایی فراگیر در کسب مهارت نوشتن می شود .

انواع اشکالات موجود در املا دانش آموزان را پس از تجربه و تحلیل می توان به دو گرو طبقه بندی کرد:

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...ادامه مطلب
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 26 مهر 1393 ساعت: 20:41

ده روش برای تسلط بر سخنرانی و دفاع از پایان‌نامه

▬ یکی از متداول‌ترین دلایلی که هنگام سخنرانی در جلسات احساس نگرانی می‌کنیم این است که می‌ترسیم مطلبی را که آماده کرده‌ایم فراموش کنیم و با ریسک از دست دادن اعتبارمان مواجه شویم.
▬ روشی که بسیاری افراد برای غلبه بر این هراس استفاده می‌کنند تهیه اسلایدهای Power Point برای کمک به حافظه است.
▬ به هر حال، همه چیز به این سادگی نیست. زیرا، هیچ چیز به اندازه‌ای که مخاطب ببیند در سخنرانی کاملاً به اسلایدهای خود متکی هستید، اعتبار شما را زیر سوال نمی‌برد.
▬ سخنرانان با تجربه، این توانایی را دارند که قبل از نشان دادن اسلاید به مخاطب، محتوای آن را اعلام کنند. آن‌ها دست کم، ابزاری را که در دست دارند به خوبی می‌شناسند؛ بنا بر این، فقط لازم است نگاه کوتاهی به این اسلایدها بیندازند و بدانند که مطلب بعدی چیست. برای این‌که بتوانید این کار را انجام دهید، به تمرین‌های ساده‌ای برای ارتقای حافظه نیاز دارید تا مطالب سخنرانی خود را به خاطر بسپارید و در نتیجه استرستان را کم کنید.
 
░▒▓۱.  از روش «کاخ ذهن» استفاده کنید
▬ تحقیقات مربوط به توانایی مغز نشان داده‌اند که بین روشی که ما اتفاقی را به خاطر می‌سپاریم و فضایی که این اتفاق در آن روی داده، ارتباط عمیقی وجود دارد. به عبارت دیگر، ما چیزها را بر اساس موقعیت‌های مکانی به خاطر می‌سپاریم. این تکنیکی قدیمی برای تقویت حافظه است که از آن به عنوان «کاخ ذهن» نام برده می‌شود.
 
░▒▓۲.  از نقشه‌های ذهنی استفاده کنید
▬ نقشه‌های ذهنی نمودارهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید همه موضوعات سخنرانی خود را به جای این‌که به صورت لیست وار مشخص کنید، به شکلی بصری طرح‌بندی کنید. این کار کمک بزرگی برای تقویت حافظه است، چرا که تصویر آن شکل در مغز شما نقش می‌بندد و آسان‌تر از یک لیست خطی می‌توانید اطلاعات را بازیابی کنید، به خصوص اگر یادگیری بصری شما بهتر باشد؛ بنا بر این، سعی کنید به جای استفاده از روش‌های قدیمی یادداشت برداری، سخنرانی را از طریق یک نقشه ذهنی ارائه کنید.
 
░▒▓۳.  به تمرکز ۸ ثانیه‌ای اهمیت بدهید
▬ کارشناسان امر تقویت حافظه می‌گویند ۸ ثانیه متوالی طول می‌کشد تا یک بخش اطلاعات توسط هیپوکامپ مغز پردازش شده و وارد حافظه شود، اطلاعات این گونه در مغز ما رمزنگاری می‌شوند. چگونه تلاش می‌کنید خود را برای یک سخنرانی آماده کنید؟ آیا برای انتقال اطلاعات از روی یادداشت‌ها به ذهنتان تمرکز دارید؟ یا عادت دارید با چک کردن ایمیل یا پاسخ دادن به تلفن در کارتان وقفه ایجاد کنید؟ قانون مهم «۸ ثانیه» را به یاد بیاورید و هنگام دریافت اطلاعات زمانی را در نظر بگیرید که در آن وقفه پیش نیاید. در این صورت، نه تنها بهتر بر موضوع سخنرانی خود تسلط می‌یابید، بلکه مدت سخنرانی را هم به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهید.
 
░▒▓۴.  قانون تمرین ۲۰-۲۰-۲۰ را به کار بگیرید
▬ چقدر وقت دارید سخنرانی خود را ارائه کنید؟ کارشناسان حافظه قانون ۲۰-۲۰-۲۰ را پیشنهاد می‌کنند که بر اساس آن هنگام تمرین می‌توانید جزئیات سخنرانی را به مدت ۲۰ دقیقه بررسی کنید و سپس همان متن را دو بار دیگر تکرار کنید.
 
░▒▓۵.  با صدای بلند تمرین کنید
▬ محققان دریافته‌اند که حافظه با تکرار بلند کلمات ۱۰ درصد بیشتر فعال می‌شود. کل سخنرانی خود را ۵ یا ۶ بار با صدای بلند بگویید. با انجام این کار و افزایش اعتماد به نفس، نه تنها حافظه خود را در مورد موضوع تقویت می‌کنید، بلکه سخنرانی خود را از روخوانی صرف به مطلبی که از درون شما برخاسته، تبدیل می‌کنید.
 
░▒▓۶.  با موزیک تمرین کنید
▬ موزیک ابزار موثری است که در حفظ کردن اطلاعات به ما کمک می‌کند. دکتر جورجی لوزانوف، روان‌شناسی است که روش خاصی برای آموزش زبان‌های خارجی ارائه داده است. در این روش از موزیک بی‌قاعده باروک برای آموزش زبان استفاده می‌شود. این نوع موزیک نیم‌کره چپ و راست مغز را با هم فعال می‌کند. فعالیت هم‌زمان دو نیم‌کره، میزان حفظ اطلاعات را به حداکثر می‌رساند. به طوری که درصد حفظ کردن دانش‌آموزان به طور میانگین به ۹۲ درصد رسید. همین روش در آماده شدن برای سخنرانی نیز موثر است. در حالی که در بازگویی متن سخنرانی تمرین می‌کنید، از موزیک استفاده کنید تا درصد جذب و حفظ اطلاعات شما بیشتر شود.
 
░▒▓۷.  صدای خود را ضبط کنید
▬ هنگام تمرین ارائه سخنرانی، صدای خود را ضبط کنید و سپس آن را برای خودتان پخش کنید. شنیدن بخش به بخش صدای خودتان هنگام سخنرانی، توانایی به خاطر سپاری موضوعات را بالا می‌برد؛ چون اکنون، از راهکارهای بصری و شنیداری تقویت حافظه با هم استفاده می‌کنید.
 
░▒▓۸.  قبل از خواب تمرین کنید
▬ دانشمندان عصب‌شناسی از ارتباط بین خواب و یادگیری و تقویت حافظه پرده برداشته‌اند. یافته‌های آنان نشان می‌دهد که خوابیدن، تثبیت آخرین اطلاعاتی را که سیستم حافظه شما قبل از خواب دریافت کرده، افزایش می‌دهد؛ بنا بر این. اگر دقیقاً قبل از خوابیدن متن سخنرانی را تکرار کنید، صبح که از خواب بیدار شوید، آسان‌تر آن را به یاد می‌آورید.
 
░▒▓۹.  حافظه فعال خود را ارتقا دهید
▬ حافظه فعال، سیستمی در مغز انسان است که امکان حفظ موقت اطلاعات و اداره اطلاعات لازم برای وظایف پیچیده مانند تجزیه و تحلیل زبان، استدلال کردن و یادگیری مطالب جدید را به وجود می‌آورد. ارتقای حافظه فعال، کنترل توانایی ما را برای توجه کردن و به خاطر سپردن افزایش می‌دهد.
▬ کارشناسان علم عصب‌شناسی معتقدند: حافظه فعال با تمرین زیاد تقویت می‌شود.
 
░▒▓۱۰.  در نهایت خیلی سخت نگیرید
▬ در نهایت، به یاد داشته باشید که تنها خودتان از ایده‌هایی که قرار است در سخنرانی ارائه کنید، آگاهید. اگر هنگام سخنرانی موضوعی را فراموش کردید، براحتی از آن بگذرید و مطمئن باشید که مخاطب نیز متوجه آن نخواهد شد. 
▬ بدانید در حال اجرای اپرا نیستید که مخاطب اشعار آن را حفظ باشد و آن را دنبال کند. اگر هم موضوع فراموش شده را در طول سخنرانی به یاد آوردید، به راحتی بگویید «نکته دیگری وجود دارد که باید اضافه کنم». بنا بر این، به جای این‌که زمانتان را صرف نگران شدن کنید، از آن برای به کارگیری ابزارهای تقویت حافظه استفاده کنید. 
برداشت آزاد از دنیای اقتصاد
هو العلیم

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 174 تاريخ : شنبه 26 مهر 1393 ساعت: 20:32

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند
پرهايش سفيد می ماند
ولی قلبش سياه می شود
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر قادر نيستی خود را بالا ببری همانند سيب باش تا با افتادنت انديشه‌ای را بالا ببری
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برايت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگيرد
هر آنچه را که خدا را از تو می گيرد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 ارزش عميق هر کسی به اندازه ی حرف هايی است که برای نگفتن دارد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 چو کس با زبان دلم آشنا نيست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو ياری مرا نيست همدرد ، بهتر
که از ياد ياران فراموش باشم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 مسئوليت زاده توانايی نيست ، زاده آگاهی است و زاده انسان بودن
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگر پياده هم شده است سفر کن ، در ماندن می پوسی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا و انسان و عشق ، اين است امانتی که بر دوش ما سنگينی می کند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند. وقتی خواستم ستايش کنم، گفتند خرافات است. وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است. وقتی خواستم گريستن، گفتند دروغ است. وقتی خواستم خنديدن، گفتند ديوانه است.

دنيا را نگه داريد، می خواهم پياده شوم

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 16:08

بچه ها ...

 

وقتی با سرزنش و انتقاد زندگی می‌کنند می آموزند بی اعتماد به خود باشند.

وقتی با خشونت زندگی می‌کنند می آموزند که جنگجو باشند.

وقتی با ترس زندگی می‌کنند می آموزند که بُزدل باشند.

وقتی با ترحم زندگی می‌کنند می آموزند که به خود احساس ترحم داشته باشند.

وقتی با تمسخُر زندگی می‌کنند می آموزند که خجالتی باشند.

وقتی با حسادت زندگی می‌کنند می آموزند که در خود احساس گناه داشته باشند.

 

اما ...

 

اگر با شکیبایی زندگی کنند بردباری را می آموزند.

اگر با تشویق زندگی کنند اعتماد و اطمینان را می آموزند.

اگر با پاداش زندگی کنند با استعداد بودن و پذیرندگی را می آموزند.

اگر با تصدیق شدن زندگی کنند عشق را می آموزند.

اگر با توافق زتدگی کنند دوست داشتن خود را می آموزند.

اگر با تایید زندگی کنند با هدف زندگی کردن را می آموزند.

اگر با صداقت زندگی کنند حقیقت را می آموزند.

اگر با انصاف زندگی کنند دفاع از حقوق را می آموزند.

اگر با اطمینان زندگی کنند اعتماد به خود و اعتماد به دیگران را می آموزند.

اگر با دوستی و محبت زندگی کنند زندگی در دنیای امن را می آموزند.

بچه شما چطور زندگی می کند و چه می‌آموزد؟

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 16:05

پسربچه ای وارد یك سلمانی شد.سلمونیه به مشتریش میگه : این كودن ترین بچه دنیاست نگاه كن بهت ثابت می كنم سلمونیه یه یك دلاری میذاره تو یه دستش و دو تا 25 سنتی تو دست دیگش و پسره رو صدا میزنه و میگه :كدومش رو می خواهی پسر ؟ پسر 25 سنتی ها را بر میداره و میره . سلمونیه به مشتریش میگه دیدی چی گفتم اون پسر هیچ وقت یاد نمی گیره ! بعد مشتری میاد از آرایشگاه بیرون كه همون پسر را می بینه كه از بستنی فروشی داره میاد بیرون ، هی پسر یه سوال دارم . چرا تو 25 سنتی ها را به جای یك دلاری برداشتی پسردر حالی كه بستنی را لیس می زنه میگه به خاطر اینكه روزی كه من اسكناس یك دلاری را بردارم بازی تمام است .

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 16:03

روزی فرشته ای از فرمان خدا سرپیچی کرد وبرای پاسخ دادن به عمل اشتباهش در مقابل تخت قضاوت احضار شد. فرشته از خداوند تقاضای بخشش کرد. خداوند با مهربانی نگاهی به فرشته انداخت و فرمود: من تورا تنبیه نمیکنم، ولی تو باید کفاره گناهت را بپردازی. کاری را به تو محول میکنم، به زمین برو و با ارزشترین چیز دنیا را برای من بیاور.

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...ادامه مطلب
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 16:01

مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنواییش کم شده است، به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست که این موضوع را چگونه با او در میان بگذارد، بدین منظور نزد پزشک خانوادگی شان رفت و مشکل را با او در میان گذاشت. دکتر گفت برای این که بتوانی دقیق تر به من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چقدر است، آزمایش ساده ای وجود دارد. این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو" ابتدا در فاصله چهار متری او بایست و با صدای معمولی مطلبی را به او بگو،اگر نشنید همین کار را در فاصله سه متری تکرار کن ،بعد در فاصله دو متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب دهد." آن شب همسر آن مرد در آشپز خانه مشغول تهیه شام بود و خود او در اتاق نشسته بود. مرد به خودش گفت الان فاصله ما حدود چهار متر است. بگذار امتحان کنم،سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید: عزیزم شام چی داریم؟ جوابی نشنید،بعد بلند شد یک متر به سمت آشپز خانه جلو رفت و دوباره پرسید: عزیزم شام چی داریم؟ باز هم پاسخی ننشنید،باز هم جلو تر رفت و از وسط هال که تقریباٌ دو متر با آشپزخانه و همسرش فاصله داشت گفت: عزیزم شام چی داریم؟ باز هم جوابی نشنید، باز هم جلو تر رفت و به آشپز خانه رسید، سوالش را تکرار کرد و باز هم جوابی نشنیداین بار جلو رفت درست از پشت سر همسرش گفت: عزیزم شام چی داریم؟ زنش گفت: مگر کری؟ برای پنجمین بار میگم خوراک مرغ! 

نتیجه اخلاقی:

مشکل ممکن است آن طور که ما فکر می کنیم در دیگران نباشد و شاید در خود ما باشد.   

+ نوشته شده در  شنبه یکم اسفند 1388ساعت 22:17  توسط همکلاسی  |  نظر بدهید
كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 15:58

مردي براي اصلاح سر و صورت خود به آرايشگاه رفت. در حال کار گفتگوي جالبي بين آنها در گرفت. آنها درباره موضوعات و مطالب مختلفي صحبت کردند, وقتي به موضوع "وجود خدا" رسيدند.
آرايشگر گفت: "من باور نمي کنم خدا وجود داشته باشد"
مشتري پرسيد: "چرا باور نمي کني؟"
آرايشگر گفت:

كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان...ادامه مطلب
ما را در سایت كلاس ششم دبستان خليج فارش شهرك غرب زنجان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ميرزائي معلم ششم mirzaei508 بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 15:53